Παιχνίδια που βοηθούν στην ανάπτυξη των φυσικών ενστίκτων

2017-10-23

Αυτός που επιλέγει ένα κουτάβι, πρέπει να εκτιμά και να θαυμάζει τα φυσικά του ένστικτα. Για να το βοηθήσουμε να αναπτύξει σωστά τα ένστικτα αυτά, πρέπει να έχουμε υπόψη ότι το κουτάβι που μπαίνει για πρώτη φορά σπίτι μας και έρχεται σε επαφή μαζί μας, είναι σαν ένα λυκάκι που στη φύση έρχεται για πρώτη φορά σε επαφή με τους άλλους λύκους της αγέλης. Στην περίπτωση αυτή, το λυκάκι μένει κοντά στη μητέρα του και δένεται μαζί της μέσα από τα παιχνίδια που έχουν και διδακτικό σκοπό, για να μάθει δηλαδή να ζει και να σέβεται την ιεραρχία της αγέλης. Είναι λοιπόν πολύ βασικό να παίζουμε και εμείς με το κουτάβι, τόσο για να το προετοιμάζουμε για την μελλοντική του εκπαίδευση, όσο και για να δημιουργήσουμε μια δυνατή σχέση μαζί του. Το δυνατότερο και πρωταρχικό ένστικτο σε ένα ισορροπημένο από πλευράς χαρακτήρα κουτάβι, είναι το ένστικτο του κυνηγιού, αυτό δηλαδή που ωθεί στην καταδίωξη του θηράματος με σκοπό τη διασφάλιση της τροφής, της επιβίωσης. Για να ενδυναμώσουμε το ένστικτο αυτό, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε διάφορα κουρελάκια, μπαλάκια ή άλλα αντικείμενα, που δημιουργούν ευχάριστο συναίσθημα στο σκύλο τη στιγμή που τα αρπάζει με το στόμα του. 


Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε πάντα υπόψη τα παρακάτω :


  1. ☑ Το παιχνίδι πρέπει να είναι πάντα πολύ δραστήριο...και έντονο και εμείς πρέπει να συμμετέχουμε ενθαρρύνοντας και επιβραβεύοντας πάντα το κουτάβι.'
  2. ☑ Το κουτάβι πρέπει πάντα να είναι ο "νικητής".
  3. ☑ Το παιχνίδι δεν πρέπει να διαρκεί πολύ και πρέπει να διακόπτεται όσο το ενδιαφέρον του κουταβιού είναι έντονο, ώστε να του μένει έντονη η επιθυμία να το επαναλάβει την επόμενη φορά.
  4. ☑ Δεν πρέπει να αφήνουμε τα αντικείμενα του συγκεκριμένου παιχνιδιού στη διάθεση του κουταβιού όταν τελειώσουμε, ούτε καν στο οπτικό του πεδίο, έτσι η διάθεσή του θα είναι μεγαλύτερη την επόμενη φορά.
  5. ☑ Τα παιχνίδια αυτά διακόπτονται κατά τη διάρκεια της αλλαγής της οδοντοφυΐας ώστε να μην προκαλέσουν πόνο στο κουτάβι και επομένως αποτελέσουν αρνητικές εμπειρίες.
  6. ☑ Μπορούμε να πούμε ότι πετύχαμε το σκοπό μας από τη στιγμή που μόλις το κουτάβι δει τα αντικείμενα του παιχνιδιού, θα θέλει να τα αρπάξει πάση θυσία, ακόμα κι αν αυτά δεν κινούνται.

Ν Α  Θ Υ Μ Α Σ Τ Ε : ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ «ΤΟ ΜΕΣΟ» ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ

 

2017 : Megas Kyon - Dog Training | Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε